torstai 17. marraskuuta 2011

Kirje Joulupukille

Ajattelin tänä vuonna yllättää kaikki ja kirjoittaa Joulupukille. Samalla vaivalla voin jakaa toiveeni teillekin. Olen häveliäästi jättänyt listalta maailmanrauhan ja nälänhädän poistamisen ja keskittynyt rohkeasti vain itseeni ja omaan hyvinvointiini.

Rakas Joulupukki,


En ole kirjoittanut sinulle pitkään piiiiitkäään aikaan, mutta toivon että muistat minut vielä. Olen ollut kiltisti ja koittanut pitää huolta itseni lisäksi myös lähimmäisistäni. Minä olen se pieni pitkähiuksinen tyttö, jonka suurtakin suuremmat silmät ovat edelleen tallella. Olen lyhentänyt hiukset olkapäille asti ja kasvattanut massaa niin etten ole enää ihan niin pieni. 


Vaikken ole kirjoittanut sinulle, olen saanut lahjoja joka joulu. Kiitos niistä, ne ovat olleet todella hyvin valittuja, varsinkin kun olet tehnyt valintasi vinkittömässä tilassa. Ehkä tontut ovat kurkkineet ikkunoista suoraan aivoihini, kun lahjavalinnat ovat osuneet niin hyvin kohdalleen?


Haluaisin uuden peiton, koska edellinen taitaa olla jo reippaasti yli 7 vuotta vanha. Olen pessyt tätä hyvää peittoa useasti koneessa, mutta uskon että on tullut aika vaihtaa uudempaan malliin. Lepo on tärkeä osa hyvinvointia ja kunnon kehittymistä. Uskon uuden peiton auttavan minut parempaan kuntoon sen parantaessa uneni laatua. 


Treenivaatteeni ovat alkaneet haista hielle heti tultuaan pyykkinarulta. Epäilen että syynä on niiden käyminen vanhaksi. Saisivatko tontut pajassa tehtyä uusia verkkareita ja paitoja, sekä parit hyvät urheilurintsikat? Voin ottaa mielelläni vastaan myös lahjakortteja urheiluvaateliikkeisiin.


Olen aloittanut mieheni kanssa uintiharrastuksen. Sarjakortti uimahalliin lämmittäisi mieltä kovasti. Toisaalta joskus voisi olla hauskaa hurvitella kylpylässä. Lupaan etsiä TKL:n matkakorttini, jos tahdot ladata uintikertoja sinne. Kuntosalilla olen käynyt hälyttävän vähän itseäni varten, mutta asiakkaideni kanssa paljonkin. Toivoisin silti paria lisäkuukautta jäsenyyteeni lahjaksi. Kyllä minä salilla niin mielelläni käyn!


Jos voin luovuttaa sinulle pari kahvakuulaa tonttujen tuunattaviksi, olisin ikionnellinen. Haluaisin vähintään yhden täysin pinkin kuulan ja sitten pari MoveMe:n logolla brändättyä kuulaa. Jos palveluksessasi on taiteellisia tonttuja (ja tietenkin on!) annan mielelläni vapaat kädet koristeluille.


Lopuksi haluaisin tarjota lahjan sinulle ja tontuille. Voitaisiin järjestää joulun kiireiden jälkeen FitMe-ilta ja jutella ravinnosta ja käydä yhdessä kuntoilemassa. Leppoisa yhdessä oleminen ja tärkeiden asioiden porukalla pohtiminen voisi olla juuri sellaista työsuhdeliikuntaa ja koko porukan yhdessä olemista, jota tiukan puristuksen jälkeen tarvitaan. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä vastakirjeessä ja sovitaan koska Korvatunturilla tärähtää!

Kuva lainattu www.joulupukki.fi

Mitäs te toivotte lahjoiksi? Vai onko Joulussa sittenkin tärkeintä ruoka? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti